Η Ευρυδίκη Νικολάου κυκλοφορεί το νέο της single «Με το φεγγάρι» σε στίχους και μουσική Λευτέρη Κιντάτου. Η ξεχωριστή της ερμηνεία αποτυπώνει το συναίσθημα της νοσταλγίας και τη διαρκή σύνδεση με το παρελθόν για μά σχέση που έχει χαθεί.
Η Ευρυδίκη Νικολάου κυκλοφορεί το νέο της single «Με το φεγγάρι»

Θέμης Αδαμαντίδης – ¨Θα Δεις¨
Ο αγαπημένος λαϊκός ερμηνευτής Ζαφείρης Μελάς επιστρέφει με το νέο του τραγούδι «Για τσιγάρα θα βγω»